Indrukwekkend verhaal van #ColetteCloosterman. Natuurlijk ben ik als dochter van een kruidenier zeer onder de indruk van het Jumbo supermarkt succes en daarom mogelijk niet objectief.
Ze vertelt vandaag in de Telegraaf de kracht van hun bedrijf; van een fout een kans maken. Een schildersploeg sturen als bij een klant een blikje tomatenpuree van 9 cent ontploft en de keuken het aanzicht van een bloedbad geeft.
Dat is de kern van goed ondernemerschap; al je klanten zien, groot en klein. Weten wat je klant nodig heeft en daar aan voldoen. Niet omdat dat ‘commercieel handig’ is, gewoon omdat je om je klanten geeft en wel of geen gelijk niet ter sprake komt. Zo ga je van 30 naar 350 succesvolle winkels.
Dit is een universele wet voor zakelijk succes, niet alleen voorbehouden aan kruideniers Pas hem in jouw onderneming toe en je hebt een sleutel tot succes!! En kun je daarbij nog wel een beetje hulp gebruiken: als jij dat nodig hebt help ik jou heel graag! info@jezaakvoorelkaar.nl
Heb ik je wakker geschud?
Had je een ‘aha moment’?
Ben je klaar voor meer waardevolle tips die écht werken als je afrekent met je eigen excuses?
Ontvang ze gratis en zonder er iets voor te hoeven doen wekelijks in je mailbox!
Uiteraard behandel ik jouw gegevens vertrouwelijk. Ik verwijs je hiervoor naar de Privacy Verklaring.